22 Ağustos 2014 Cuma

Merhaba arkadaşlar,

Şuan hayalim için adımlar atıyorum bu gerçekten de muhteşem bir his :)
3 senedir sıkı bir film izleyicisiyim özellikle romantik-komedi, müzikal ve dans türlerinde.
Sonu kötü biten filmleri izlemekten kaçınıyorum aslında gerçi kim ister ki sonu kötü bitsin filmin :)
Blogu açma sebebim sizlere biraz da olsa yardımcı olmak ve benim geçtiğim yollardan geçmemeniz bir film izlemek isterdim 1 saat izleyeceğim filmi arardım ve zamanım gittikçe daralırdı sonra filmin sonunu izleyebilecek miyim derdine düşerdim. Ve tabi soysal paylaşım sitelerinin arama motoruna film tavsiyeleri diye çoook yazmışımdır :) Aslında bakarsan hala 1 saat film arıyorum sitelerden huylu huyundan vazgeçmiyor işte :) Çok konuştum gibi gibi geldi :) hemen sizlere ilk film önerimi sunmak isterim başrol oyuncuları tam bir efsane bu ikili bir arada süperler :)

 Filmimizin adı:  KARIŞIK AİLE



Konusuna gelelim mi ? :)
Önce bu muhteşem kadroda kimler varmış bakalım mıııı? :)

ADAM SANDLER
DREW BARRYMORE
BELLA THORNE
gibi gibi isimler :)
Bakalım bu muhteşem yapıtın konusu neymiş :)
Orta yaşlardaki Lauren ve Jim eşlerinden ayrılmış, çocuklarıyla yaşayan yalnız ebeveynlerdir. Yolları bir nevi görücü usulü buluştuklarında kesişir ve bu kötü geçen buluşma sonrasında bir daha asla görüşmemeye yemin ederler. Ancak kader ikisi için de ağlarını çoktan örmüştür. İkisi de birbirinden habersiz çocuklarıyla yapacakları tatili planlamış ve Afrika'da bir safari tatil köyünde karşı karşıya gelmişlerdir. Daha da ilginç olanıysa bu tatil, birlikte aynı süit odayı paylaşmak durumunda kalacakları bir haftalık bir maceraya dönüşecektir!
1dk dahi sıkılmadan izleyeceğiniz bu muhteşem filmle iyi seyirler dilerim :)

GOOD BYE :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder